Visual Studio "ContractName" Hatası ve Çözümü - Component Model Cache



Merhaba,
Visual Studio 2013'te bir web sitesi oluşturmaya ve açmaya çalıştığımda yukarıda ki resimdeki gibi "ContractName" hatası alıyordum. Biraz araştırdıktan sonra hatanın;



C:\Users\KullanıcıAdınız\AppData\Local\Microsoft\VisualStudio\12.0

Yolu altındaki "ComponentModelCache" isimli klasörden kaynaklandığını farkettim. Çözümü için bu klasörümüzü silmek yada ismini değiştirerek Visual Studionun Component Cache'i yeniden oluşturmasını sağlayarak hallettim. Ben her ihtimale karşı bu kasörümün ismini değiştirdim ve Visual Studio'mu başlattım. Sonrasında sorunum çözüldü. Hatayı alanlar için faydalı olmuştur umarım :)

Bu klasör ismi değiştirme ve silme işlemini yaparken Visual Studio'nun açık olmaması gerekmektedir.


Bu blogdaki popüler yayınlar

Youtube Oynatma Listesi (Playlist) Toplu Video İndirme

Mozilla Firefox Yer İmlerinin Yedeğini Almak ve Geri Yüklemek !. ( Resimli Anlatım )

Asp.NET MVC Eğitimi (Örnek Proje )